ابرارین

توبه نصوح

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

چند روز به مهمانی بیشتر نمانده دستانم خالی است، اما امید دارم.
چون رحمان ورحیم منتظر من هست.
لو یعلم المدبرون عنی کیف انتظاری بهم و رفقی بهم و شوقی الی ترک معاصیهم لماتوا شوقاً وتقطعت اوصالهم من محبتی.
می خواهم برگردم.
قبل از اینکه من بخواهم تو خواستی معبود من.
وحال :اللهم ان لم تکن غفرت لنا فیما مضی من شعبان،فاغفر لنا فیما بقی منه.
خدایا به مقربان درگاه قسمت می دهم دستم را بگیر.
به حسین سفینه نجاتت،قسم.
ظلمت تمام وجودم را فرا گرفته،اما هنوز حسینت را دوست دارم.
و حسین نور چراغ در تاریکی دل است.
از آدم ابوالبشر تا ...

پادکست صوتی ( توبه نصوح)

 

بی بهانه:باشد قرار و وعده ما جنت الحسین(علیه السلام)

نظرات  (۳)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۶ طاها رحمانی
سلام 
نیمه اش گذشت 
نیمه ی دیگرش آیا حواله ی کربلا دارد برایمان..


دعوتید 
یاعلی
پاسخ:
سلام
ان شالله....

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند

پاسخ:
سلام علیکم انشاالله
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۷ سلام کمیجان
با سلام
بسیار عالی بود.
این متن و صوت را در سایت سلام کمیجان انتشار دادیم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام.
موفق باشید انشالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی